07 de setembre 2007

Eps!

Amb més de 1000 entrades (la majoria de les quals deuen ser meves, no m'enganyo) però amb un grapat d'aventures, anècdotes i comentaris, es podria dir que LA MEVA SAGA DE RIFTS és un èxit del grup, no?

Ara ja sabeu (els que veniu a jugar) que darrerament el sistema de Rifts ja em comença a cansar i que estic pensant en una conversió a GURPS.... de moment només són idees i projectes.

El que és segur és que aviat acabarem la 4a temporada i vindrà un moment de pausa per a l'Sturm, en Tass, en Raistlin, en Tanis, el Caçador i tota la companyia!

Veurem què passa!

1 comentari:

Quim ha dit...

És que quan un projecte qualla, té tan bona base, tants bons personatges i una història que enganxa, el grup ho agraeix i fa que tot tiri endavant. La veritat és que d'anècdotes i moments "estel·lars" n'hi ha un munt a la campanya!! :)
Seguim així! :D