08 d’agost 2006

Sobre equilibri entre personatges



Sovint es diu del Rifts que és un joc on els personatges estan molt desequilibrats entre ells i patatim i patatam.... la veritat és que nosaltres no ho hem notat gaire. Hi ha excepcions: els personatges que no són del Manual de Rifts Ultimate sembla que són una mica sobrepoderosos: en el cas de la Bupu (psi-nullifier) té un poder d'anul.lar màgia i psiònics que molt sovint molesta inclús als seus companys i en Vent del Riu (totem warrior) és una criatura Megadamage i això, sobretot si està en mans del jugador més munchkin del grup, no és fàcil d'equilibrar.

Ara bé, sempre tots els personatges poden fer coses en quasi totes les situacions. Encara no ens hem trobat en cap situació tipus D&D on el mag només li quedava la opció d'aguantar la torxa....

1 comentari:

Quim ha dit...

"Hi ha excepcions: els personatges que no són del Manual de Rifts Ultimate sembla que són una mica sobrepoderosos"

Presisament hi ha un comentari sobre aixó a la secció de Rifts de la Wikipedia:

As Rifts has no systematic method of designing weaponry, the game is criticized frequently for severe power escalation; often magic or equipment from new books are drastically more powerful than magic or mecha from an earlier one, requiring players to buy the most recent supplement to keep up with the power curve (This is parodied in an 8-bit Theater episode fittingly titled "Glitter Boy"[2]).

Amb link i tot:

[2]Episode 645: Glitter Boy. 8-bit Theatre (January 7th, 2006). Retrieved on 2006-06-27.
http://www.nuklearpower.com/daily.php?date=060107