20 de novembre 2006

El Combat

  • S'apliquen les armadures amb localització (sempre es toca al cos excepte quan fas Called Shot). Així es pot eliminar enemics sense haver de destrossar-lo del tot atacant a armes i/o parts vitals.
  • La mancança de tecnologia fa que molta gent utilitzi armadures Megadamage parcials (amb AR, que sol ser 16+). Evidentment això no s’aplica, almenys a l’inici de la saga, als personatges jugadors. S’aplicarà a enemics de “poca monta”.
  • S’aplicaran la regla optativa de mal SDC/hit points dins d’armadures MDC (pàg. 355).
  • S'aplicaran les regles de ferides mortals i mort per Megadamage de la pàgina 359. El Narrador recomana efusivament als jugadors que els seus personatges estalviïn per quan trobin una Body Chop Shop.....
  • Les de les accions de combat que requereixen més d'un acció es donaran per finalitzades en la darrera acció. Per exemple, apuntar a una localització costa 2 accions, la tirada es farà durant la segona acció doncs abans de realitzar l'atac representa que el PJ està afinant la seva punteria. Això també s'aplica als atacs de burst (ràfaga de més d'un tret).
  • Els personatges amb força sobrenatural que facin servir una arma cos a cos de Megadamage hi aplicaran un bonus equivalent al número de daus que fa el seu cop de puny estàndard. Per exemple, si algú fa un mal de 2d6 en un cop de puny megadamage tindrà un +2 quan ataqui amb una arma MD.
  • Si es para efectivament amb una arma el 10% del mal (arrodonint cap avall) s'aplica a l'arma. Si es fa servir el braç el mal s'aplica a la localització utilitzada. Si no s'especifica en la descripció una arma petita/curta (ganivet, pistola....) té 15 MDC, una mitjana (espasa, rifle...) té 25 MDC i una gran (arma pesada, llança llarga....) té 35 MDC.

1 comentari:

Quim ha dit...

Em sembla que hi ha la regla oficial que que els PJ amb Força sobrenatural sumen directament el seu mal de punch, no? En l'exemple, si ataqués amb un vibro-knife d'1d6 MDC, faria 3d6 MDC. Però no ho sé segur.